sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Kevät!

Siinä missä minä innostun lumen alta versovasta sipulista, tai sisustan kotia vaihtamalla verhoja, mies..niin, mitä tekee mies?
Innostuuko sisustuksesta, kuntoilusta tai puutarhuroinnista?

Tyhmästi aseteltu kysymys. Toki valon määrä vaikuttaa mieheenkin, ja ainakin meillä tämä näkyy perinteisesti innostuksena eri autojen hankintoihin ja niin pois päin.

Tällä hetkellä meidän tontilla on kunnostusta vaativa ja odottava ambulanssimersu ( " mä oon aina halunnut sellaisen, siitä saa vaikka mitä " ), virtaviivainen citroen seksikkäällä nahkaverhoilulla ( " kesällä mä ajan sillä töihin " ) ja uusimpana hankintana minibussi. Siinä on makeet stereotkin. Miten kivaa on minun lähteä tyttöjen kanssa teatterireissulle ja nauttia valkoviiniä, kun isäntä ajaa meidät mennen tullen...itse sanoi. Ilmastointia ei tosin ole.

No, ambulanssikyyti ei paljoa houkuttele ja nahkaistuimetkin hiostavat. Minibussilla voisi mukavasti matkustellakin, ja se mahtuu pihaankin heti , kun mies on myynyt entisen pakettiautonsa.
By the way, Mies on tuunannut Audiin vetokoukkua, jotta siihen saa kiinnitettyä polkupyörätelineen. Meikäläisen uusin visio kuntoilun saralla on nääs hyötyliikunnan lisääminen: aion polkea puolet työmatkastani fillarilla. Jätän auton puoleen väliin parkkiin, polkaisen töihin, palaan pyöräillen ja ajan loppumatkan kotiin.
Pyörää pitäis vain laittaa, tai katsella jopa uutta. Minulla on nimittäin käytössäni äitini vanha cresent, eikä siinä ole vaihteita. Se siis vastannee ambulanssimersua. Nahkaverhoilu puuttuu satulasta:)

Ei kommentteja: