torstai 7. elokuuta 2008

Olen valmis!

Työ kutsuu. Olen kaivanut reppuni komeron pohjalta, jossa se on maannut koko kesän, ja tuhonnut sieltä tarpeettomat paperit. Onneksi ei ollut eväitä unohtunut repun pohjalle.
Olen etsinyt siistit vaatteeni, paitapuserot jne odottamaan silitystä. Jos nyt kuitenkin tapahtuu niin, ettei Kukaan viitsi niitä silittää, marimekon raitapaita kelpaa päälle silittämättä.
Olen myös etsinut penaalini, jonne olen kerännyt riittävän määrän tarpeellisia/ tarpeettomia kyniä ja tusseja. Vielä pitäisi ostaa kivoja tarroja jostain.
Hmm. Aivan. Jotain oleellista pääsi unohtumaan.
Tämä henkinen ja ammatillinen puoli.
Toki olen valmis- ainakin viikon verran olen alitajuisesti työstänyt työasioitani, ja ratkaissutkin asioita unissani. Mainiota. Tuppaavat vaan puskemaan ihon läpi, silti, ja pari muhkeaa finniä on päässyt puhkeamaan keskelle nenää.
Olen rentoutunut lomallani, sillä en niin kirjaimellisesti noudattanut lomalle asettamiani tavoitteita.
Ja pianhan onkin jo syysloma!

Ei kommentteja: