lauantai 2. elokuuta 2008

Nalkkiin jäin

Siitä asti, kun vahingossa huomasin blogilistan statistiikka-luvut, olen päivittäin käynyt katsomassa sijoitukseni. Alunperin aloin kirjoittaa blogia vain kirjoittaakseni, mutta liityttyäni blogilistaan olen huomannut myös toivovani sellaista asiaa, että joku kävisi LUKEMASSA kirjoituksiani.

Selailtuani blogilistan blogeja olen tehnyt havainnon, että muotiin liittyvät sivut ovat suosittuja. No minä en valitettavasti siitä paljoa perusta, en ainakaan ole muodin edelläkävijä. Olisihan se mukavaa olla tyylikäs, mutta toisilla on se luontainen taito olla hyvännäköinen vaikka säkkikankaassa. Minä en kuulu siihen porukkaan, vaikka haluaisinkin. Olen sellainen raitapaita-tyyppi.

Kuumalla listalla on myös paljon sellaisia kirjoituksia, jotka liittyvät aikuisuuden intiimeihin asioihin. Suositut hakusanatkin viittaavat siihen, että syömishäiriöt, laihdutus ja seksuaalinen kanssakäyminen kiinnostavat bloggaajia.

Minä päätin jo alunperin, että kirjoittelen sellaisia juttuja, joita lapsenikin voivat lukea.

Toisaalta mietin, että olenkohan jo liian iäkäs tähän foorumiin? Facebookistakaan en löytänyt yhtään ikätoveria. Herätys kaikki 60-luvulla syntyneet!!!

Olen toki melko varma, että kun viikon päästä arki alkaa, en päivittäin ehdi kirjoittamaan. Tai jos kirjoitan, aika on pois jostain muusta.

Tai mistäpä sitä tietää, alan kirjoittaa nimimerkillä kuvitteellisia juttuja, tiedättehän...?
Vaikkapa ralliautoilusta.

Ei kommentteja: