perjantai 20. helmikuuta 2009

Unien tulkintaa

Näin hänestä unta muutama päivä sitten. Hän oli voimissaan, kaunis, meikattu. Hiukset vaaleat kuten aina. Unen sanoma lienee oli se, ettei tässä ole hätää.
Tänään iltapäivällä minut tavoitti tunne, että jotain tapahtuu. Kaksi tuntia sen jälkeen rakkaani menehtyi.

Olen voimallinen uneksija, ja aina elämäni vaikeissa olosuhteissä nähnyt hyvin vahvoja unia, joiden tunnelman voin muistaa vuosienkin jälkeen. Olen hyvin usein nähnyt unia, joissa olen lähes menettämässä otettani kaikkein rakkaimmista - ja viime hetkellä olen kiskonut heidät kuitenkin takaisin luokseni.

Kaikista parhaimpina pidän kuitenkin lentounia. Olen lentänyt öisen Pariisin yllä nähden Eiffel-tornin, olen lentänyt keskiaikaisissa luostarikäytävissä. Tunne on uskomaton...En tiedä mikä minua lennättää, mutta haluan jatkaa sitä ja olen aina pahoillani, kun uni loppuu.

Haluan lentää kyyneleeni kuiviksi.

Ei kommentteja: