torstai 23. lokakuuta 2008

Vertailua

Takapenkkikeskustelut ovat herkullista kuultavaa. Tänään siellä käytiin leikkimielistä väittelyä 8-vuotiaitten tyttöjen kesken.

" Meidän mummo tekee maailman parhaat lihapullat."
" Eipäs kun meidän mummo tekee maailman parhaat lihapullat."
" Eipäs kun meidän mummo tekee NIIN hyviä lihapullia että kun mä laitan yhden sellaisen suuhuni niin KOKO maailma on kateellinen."

"Höh. Meidän pappa osaa kalastaa niin paljon kaloja, että jos se möis ne kaikki niin se sais kaikki maailman rahat."
" Mun ukki osaa pelata vaikka mitä pelejä ja voittaa ne kaikki."

" Mun isomummi kuoli niin kauniisti ettei se kärsinyt lainkaan."
"Mun vaari kuoli niin nopesti, verisuoni vaan katkesi päässä. "
" Yäk."

" Mun isän veli on niin älykäs, että sillä on päässä patti, koska sen aivoihin on kasvanut lisäosa."
" Ai jaa. Mutta yhden kerran mun äidillä oli tilillä vain viiskyt senttiä."
" No MUN äitillä ei kerran ollut tilillä yhtään rahaa."

Onneksi sitten oltiinkin jo perillä.

Ei kommentteja: